Montag, 12. Februar 2007

Leśna (Agatka) kiedy szumią gaje...





A oto moja Przyjaciółka Leśna ^^

Leśna...
jak by JA tu opisać... po prostu wyobraźcie sobie:
drewniany domek w górach... noc z przepięknym ogniskiem na łące porośniętej różnobarwnymi kwiatami które rozrzuca migoczące iskry unoszone przez delikatny wietrzyk... wysoko, wysoko aż do nieba rozświetlonego miliardem gwiazd... i muzyka... piękna muzyka która szybko wpada w ucho i pozostawi uczucie radości i szczęścia... to właśnie Agatka... nie wiem jak mam ją inaczej opisać...

Agatka kocha fotografie xDDD to ona mnie ją zaraziła i strasznie się z tego powodu ciesze, bo to dzięki fotografii spędziłem z Leśną najwspanialsze chwile swojego życia... dziękuje Ci Agatko *przytul* :*:*:* mam nadzieje, że będzie tak dalej...
oczywiście nie tylko fotografia nas łączy... jest tego o wiele więcej, ale duuużo by pisać.

Specjalne pozdrowienia dla mojej koffanej AGATKI ;3

Keine Kommentare: